Katholieke basisschool De Martinus is gevestigd in de multifunctionele accommodatie Keizerskroon te Losser.

Katholieke basisschool De Martinus bevindt zich in het dorp Losser in de wijk De Saller. Wij zijn sinds 2004 gevestigd in de multifunctionele accommodatie ‘De Keizerskroon’, samen met de openbare school De Saller en Kinderopvang Losser.

De laatste jaren gaan er circa 265 leerlingen naar onze school. Wij zijn een school met aandacht voor adaptief onderwijs vanuit een klassikale organisatie, met een adequate zorgstructuur. Trots zijn we op ons pedagogisch klimaat. Dit wordt gekenmerkt door rust, structuur en duidelijke waarden en normen. Samen met ouders leveren wij een bijdrage aan de totale ontwikkeling van het kind. Wij streven ernaar dat kinderen zich niet alleen op cognitief niveau, maar ook op sociaal en emotioneel niveau goed ontwikkelen binnen onze school.

De schooltijden:

Met ingang van 1 augustus 2022 hanteren wij het vijf-gelijke-dagenmodel.
Dit houdt in dat de leerlingen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 14.00 uur les hebben. De pauze- en gymtijden worden jaarlijks vastgesteld. Zie hiervoor de schoolgids op de website van De Martinus.

Wilt u kennismaken met deze school? Dan adviseren wij om rechtstreeks contact te zoeken met deze school. Hiernaast staan de contact gegevens.